tiistaina

Home

Mökkihöperökö? Viihdyn kotona ja varsinkin olohuoneessa sohvalla on ihana viettää aikaa, unelmoiden, seurustellen taikka tv:tä katsoen. Rakastan myös tyynyjä ja tässä jokin aika sitten kun olin pitämässä kutsuja työkaverini luona bongasin todella hyvännäköiset tyynyt, tänään klickasin yhden kappaleen kotiin, se on musta, laitan teille siitä kuvan sitten kun se saapuu. Tässä muutama fiilistelykuva olohuoneesta. Oikein mukavaa tiistaipäivää jokaiselle!




Viinilaatikko toimii loistavana sivupöytänä, laamantaljankin olen tänään poiminut esille.

Apina on minulle niin rakas!

2 kommenttia:

  1. Mun pitäisi opetella noiden pitkien kynttilöiden käyttöä enemmän, tosi hyvän näköinen. Minulla keltaisena samanlaiset kynttilänjalat "maljakkopuoli" ylöspäin ja siinä tuikut -toimii niinkin :D
    Ja apa on ihana!

    VastaaPoista
  2. Joskus aloitin kerään noita "kynttilänjalkoja" ja sitten vain ku on osunnu kohdalleen niin olen ostellut niitä. Apina on synttärilahja sisaruksilta, ja ihana siskon tyttö paljasti "että nyt me olemme ostaneet sinulle ihan ikioman apinan"....Mukavaa tiistaita!

    VastaaPoista

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...